Пошуковий запит: (<.>A=Брижата І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Брижата І. Г. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_7 Охарактеризовано специфіку фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, проаналізовано її вплив на формування предметних компетентностей студентів факультету мистецтв. На конкретних прикладах висвітлено напрями професійної підготовки студентів вищої педагогічної школи. Установлено нові перспективи дослідження педагогічних умов формування предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Констатовано, що професійна підготовка, спрямована на створення предметних компетенцій, сприяє цілісності духовно-моральних і діяльнісно-інтелектуальних складників особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва.Охарактеризована специфика профессиональной подготовки будущих учителей изобразительного искусства, проанализировано ее влияние на формирование предметных компетенций студентов факультета искусств. На конкретных примерах освещены направления профессиональной подготовки студентов высшей педагогической школы. Описаны новые перспективы исследования педагогических условий формирования предметных компетентностей будущих учителей изобразительного искусства. Констатировано, что профессиональная подготовка, направленная на создание предметных компетентностей, способствует целостности духовно-моральных и деятельностно-интелектуальных составляющих личности будущего учителя изобразительного искусства.Professional training peculiarities of future teachers in fine arts are characterized in the article, its influence on the formation of subject competences of students of Fine Arts Department is analyzed. The orientations of professional training of higher education school students are described. The article presents new prospects for research of pedagogical conditions concerning the development of subject competences of future teachers in fine arts. The professional training in development of subject competences promotes an entirety of spiritual and moral, active and intellectual components of the personality of future teacher in fine arts.
|
2. |
Брижата І. Г. Професійні уміння в структурі готовності вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2017_1_5
|
3. |
Брижата І. Г. Сприйняття творів пейзажного живопису як фактор формування художньо-естетичного досвіду студентів [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(1). - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(1)__10
|
4. |
Брижата І. Г. Шляхи формування художнього образу в творах портретного живопису [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 10. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_10_10
|
5. |
Брижата І. Г. Провідні тенденції в сучасному українському пейзажі [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 13. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_13_6
|
6. |
Брижата І. Г. Методичні аспекти роботи над кваліфікаційним твором майбутніх вчителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / І. Г. Брижата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_12 Акцентовано увагу на системі освіти художника-педагога, що потребує суттєвого коректування та оновлення, але понад усе необхідно сформувати професіоналізм, широту світосприйняття, самостійність мислення, які сприяють розвитку творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Розглянуто основні етапи роботи над кваліфікаційним твором випускників факультету мистецтв. Наголошено, що виконання кваліфікаційного твору - це процес тісних взаємодій між керівником та студентом, який належним чином впливає на результат розкриття творчого задуму композиції.Акцентировано внимание на системе образования художника-педагога, что требует существенного корректирования и обновления, но более всего необходимо сформировать профессионализм, широту восприятия, самостоятельность мышления, которые способствуют развитию творческих способностей будущих учителей изобразительного искусства. Рассмотрены основные этапы работы над квалификационным произведением выпускников факультета искусств. Подчеркнуто, что выполнение квалификационного произведения - это процесс тесного взаимодействия между руководителем и студентом, который надлежащим образом влияет на результат раскрытия творческого замысла композиции.
|
7. |
Балюк Л. В. Самостійна робота як ресурсний резерв якості підготовки майбутніх педагогів до творчої професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Балюк, І. Г. Брижата // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(1). - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(1)__27
|
8. |
Балюк Л. В. Управління професійною підготовкою майбутніх педагогів як ресурсний резерв якості освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Балюк, І. Г. Брижата // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58(1). - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_58(1)__22
|